Bestuur.

Agenda.

Contact.

Uitvaart

Bij een overlijden valt heel veel te regelen in een kort tijdsbestek.

Het is dan goed dat men weet dat via de vereniging alles goed geregeld wordt. Namens de vereniging zal de uitvaartleider u in deze moeilijke dagen helpen. J. Stout uitvaartverzorging zal namens de uitvaartvereniging de uitvaart verzorgen.

www.stoutuitvaartverzorging.nl

Wist u dat:

- Een uitvaartvereniging geen winstoogmerk heeft en een uitvaartverzekering wel?

- Als u verhuist, uw lidmaatschap gewoon geldig blijft?

- Bij een uitvaartvereniging u een plaatselijke uitvaartverzorger krijgt toegewezen?

- Een uitvaartvereniging de uitvaart geheel verzorgt en een verzekering over

het algemeen geld uitkeert (tenzij) anders is overeengekomen?

- De uitvaartverzorging bij een uitvaartvereniging veelal aanmerkelijk

goedkoper is dan bij een uitvaartverzekering?

Uitvaart Calculator

Om op een eenvoudige manier een indicatie van de kosten te krijgen kunt u naar deze calculator:

Aanvullend verzekeren

Niet alle kosten worden door de uitvaartvereniging vergoed. Om extra kosten op een moment wat al lastig genoeg is voorkomen kunt u zich bij verzekeren.

Met behulp van Twenthe kan ieder gezin beoordelen of een aanvullende voorziening voor de (bijkomende) uitvaartkosten gewenst is. Mocht u al een voorziening hebben getroffen, kunt u met Twenthe overleggen of deze voorziening nog voldoende is. Onze vereniging kan daarin niet bemiddelen of adviseren.

Uitvaart kosten

De kosten van een uitvaart kunnen behoorlijk oplopen, dit hangt nauw samen met de wensen t.a.v. de verzorging van de uitvaart. Hiervoor kunt u lid worden van de vereniging. U betaald dan jaarlijks een bedrag aan contributie en hiervoor ontvangt u een (natura)-dienstenpakket bij een overlijden.

Het bedrag van de contributie en het dienstenpakket van de vereniging wordt elk jaar door de leden op de ledenvergadering vastgesteld.

Wilt u meer informatie over de hoogte van de contributie of het dienstenpakket, kunt u contact opnemen met de penningmeester van de vereniging.

Met behulp van Twenthe kan ieder gezin beoordelen of een aanvullende voorziening gewenst is of indien deze al is afgesloten nog voldoende is.

Voorzorg voorkomt zorg!